Automobily NIO přivážíme do ČR jako první.

Všechny modely jsou homologovány pro provoz v celé EU.

Modely objednáváme přímo u německého zastoupení – žádní prostředníci.Všechny tyto modely si můžete objednat a konzultovat výbavy přímo u náš v CARIO.cz

Dostupnost skladových vozů cca do 4 týdnů.

Zadání do výroby cca 4 měsíce.

Vedle dopravy, registrace a RZ vám aktivujeme mobilní aplikaci NIO, spárujeme s ní webový účet a nastavíme váš telefon jako klíč k vozidlu. Pomůžeme vám i v nesnázích ať už se jedná o reklamaci, servis či nehodu. Rádi vám připravíme nabídku úvěru či pojištění.

Baterie

NIO používá aktuálně nejlepší generace baterií LiFePo nebo NMC, což bylo dalším důvodem, proč jsme se v CARIU o NIO začali zajímat a tato vozidla do ČR dovážet.

Servis, podpora, reklamace

  1. Vyskytne se technická závada v rámci standardní záruční doby: NIO asistence na své náklady odtáhne vůz do nejbližšího NIO servisu a opraví ho. CARIO nabízí za úplatu převoz vozu zpět k zákazníkovi, popř. si zákazník vyzvedne vůz sám. Pro menší závady NIO operuje s mobilním servisem, který má dosah až k německo-českým hranicím. (NIO Assistance je k dispozi pouze na území států, kde má již nyní své dealerství (Německo, Dánsko, Švédsko, Holandsko…)
  2. Dopravní nehoda, ať již zaviněná či nezaviněná: NIO zorganizuje odtah do nejbližšího NIO servisu. V závislosti na typu pojistky a spoluúčasti pojišťovna proplácí náklady na opravu.
  3. NIO asistence je provozována na tel. čísle +49 891 208 6556 v režimu 24/7 v anglickém a německém jazyce. V případě chybějící jazykové vybavenosti CARIO bezplatně poskytuje součinnost a pomoc.

Zaujal vás vůz?
Domluvte si prohlídku.

Po odeslání tohoto formuláře se vám v nejbližším možném čase budeme věnovat. Pokud nebudeme nějakému požadavku rozumět, zavoláme vám a společně si to vyjasníme.

A nebudeme se bát žádného přání či dotazu. Potřebujete zkonzultovat, jak to v praxi funguje s tzv. WLTP dojezdem? Nebo jak může fungovat domácí nabíjení ve spojení s fotovoltaikou (solárními panely)? Sháníte k elektrovozu tažné, střešní box nebo jiné specifické příslušenství? S tím vším Vám rádi pomůžeme a poradíme. A slibujeme – pokaždé zaručujeme individuální přístup a férové jednání.

kontakt detail vozu

Automobily NIO přivážíme do ČR
jako první.

Všechny modely jsou homologovány pro provoz v celé EU.

Modely objednáváme přímo u německého zastoupení – žádní prostředníci.Všechny tyto modely si můžete objednat a konzultovat výbavy přímo u náš v CARIO.cz

Dostupnost skladových vozů cca do 4 týdnů.

Zadání do výroby cca 4 měsíce.

Vedle dopravy, registrace a RZ vám aktivujeme mobilní aplikaci NIO, spárujeme s ní webový účet a nastavíme váš telefon jako klíč k vozidlu. Pomůžeme vám i v nesnázích ať už se jedná o reklamaci, servis či nehodu. Rádi vám připravíme nabídku úvěru či pojištění.

Baterie

NIO používá aktuálně nejlepší generace baterií LiFePo nebo NMC, což bylo dalším důvodem, proč jsme se v CARIU o NIO začali zajímat a tato vozidla do ČR dovážet.

Servis, podpora, reklamace

  1. Vyskytne se technická závada v rámci standardní záruční doby: NIO asistence na své náklady odtáhne vůz do nejbližšího NIO servisu a opraví ho. CARIO nabízí za úplatu převoz vozu zpět k zákazníkovi, popř. si zákazník vyzvedne vůz sám. Pro menší závady NIO operuje s mobilním servisem, který má dosah až k německo-českým hranicím. (NIO Assistance je k dispozi pouze na území států, kde má již nyní své dealerství (Německo, Dánsko, Švédsko, Holandsko…)
  2. Dopravní nehoda, ať již zaviněná či nezaviněná: NIO zorganizuje odtah do nejbližšího NIO servisu. V závislosti na typu pojistky a spoluúčasti pojišťovna proplácí náklady na opravu.
  3. NIO asistence je provozována na tel. čísle +49 891 208 6556 v režimu 24/7 v anglickém a německém jazyce. V případě chybějící jazykové vybavenosti CARIO bezplatně poskytuje součinnost a pomoc.

Zaujal vás vůz?
Domluvte si prohlídku.

Po odeslání tohoto formuláře se vám v nejbližším možném čase budeme věnovat. Pokud nebudeme nějakému požadavku rozumět, zavoláme vám a společně si to vyjasníme.

A nebudeme se bát žádného přání či dotazu. Potřebujete zkonzultovat, jak to v praxi funguje s tzv. WLTP dojezdem? Nebo jak může fungovat domácí nabíjení ve spojení s fotovoltaikou (solárními panely)? Sháníte k elektrovozu tažné, střešní box nebo jiné specifické příslušenství? S tím vším Vám rádi pomůžeme a poradíme. A slibujeme – pokaždé zaručujeme individuální přístup a férové jednání.

kontakt detail vozu